budi pored mene, voli me, voli me..

det här är så konstigt. just nu sitter jag och saknar dig rätt mycket, det känns i hela kroppen. men ändå så är det en stor känsla av oro.
jag vill säga så mycket, men ändå ingenting. jag vågar inte slappna av fastän det kan hjälpa till en hel del. men det känns för fel att bara andas ut. de funkar inte så lätt.
jag vet precis vad jag behöver. trebas mi ti.. kod mene, sa mnom. stara ljubavi, sa mnom ostani.

fast nu ska jag dock spendera kvällen med cola och choklad. mumsigt värre.

Kommentarer
Postat av: Emina

Hej, sta ima? Jesil se oporavila od koncerta? Cekamo slike s tvoje kamere ;o)

Pusa!

2009-04-12 @ 11:52:50
URL: http://belliss.blogg.se/
Postat av: Emina

Heeej, znaci ziva si :o) Slike se nemogu kliknut da budu vece jer nisu länkar.. det e ett kollage. Jag kan ju skicka dom til dig ist för jag tänkte att jag har dom sådär mindre på bloggen. Da nas ne gledaju bas u detalj, hehe.

Pussam!

2009-04-13 @ 00:20:45
URL: http://belliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0