idag är ingen vanlig dag,

för idag fyller marie michelle hedström plavsic 20 hela år. underbara människa, jag hoppas du har den underbara dag du förtjänar idag!
och idag är inte heller någon vanlig dag eftersom idag satt vi ute och åt, vi köpte god mat på mc donald's och tog med den ut och satte oss och tittade på massa pojkar som skejta. Vilket jag alltid njuter av. Och solen sken som faen, och vi bara njöt av världens bästa liv.

jag gillar att jag är såpass känslig att jag vill gråta åt feta jenny som blev glad över att hon skulle få flytta in hos anna skipper i turkiet. hon blev så känslig, vilket i sig tryckte av någon känslig punkt hos mig som fick mig o nästan fälla en tår eller två. pms rocks!
Och jag blev sugen på spaghetti när jag såg det ligga på hennes bord med mat. så nu ska jag strax göra spaghetti, fan vad gott. innan det ska jag dock dricka upp mitt te och käka upp min kexchoklad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0