weekEND.

uf, nu äre söndag. trött som en gnu, som alltid en sen söndag!
sitter hemma hos älskade tetka, ska däcka vilken sekund som helst. tänkte bara kika in här och lämna ett gott avtryck , eller ja ett lyckligt som enligt senka inte alls är lika kul o läsa.. tack gumman, you just wanna see me depressed ;) haha. med tanke på den underbara helg jag haft är de helt omöjligt för mig o inte vara lycklig.
fredagen var den bästa kvällen på lääänge, vilken stämning det var! vilket jävla tryck, vilket allting! självklart ska bilderna komma men har inte med mig min egna dator denna gång till mamice, kände de var dåligt   med tid för datorer o sånt under den tiden jag skulle vara här med tanke på alla planer jag haft, och alla planer jag lyckats genomföra! (faktiskt)
Lördagen spenderades med märy & hennes vänner hos alex samt inne på sand. Måttligt roande. satt o saknade sönder mig och gäspade sönder mig när klockan blev efter midnatt. Jag är inte en människa som klarar två kvällar i rad längre, börjar man bli gammal?

nu har jag dock spenderat kvällen på ett rätt bra sätt, här hemma hos moster o lite annat. samt tryckt i mig en fet kebabtallrik från amigo, det jag längtat mest efter här i lilla lisch!
"tvoje su usne napravljene bas za mene"
and when you kiss me on that midnight street.. The way only you can.
Nu somnar jag. Imorgon väntar en ny bra dag, med en underbar start.


Kommentarer
Postat av: HAHAHA

nej jag ääääälskar dig glad.. och packad! hahah ljuubim

2009-04-13 @ 01:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0