you should never say never, but..

with you, it's never gonna change.

Nu säger jag god natt, trött som ett as fastän jag sov 12 timmar natten till idag. Helt död. Att vara sjuk tar musten ur en rätt rejält, inte sovit ens i närheten av tillräckligt den veckan som vart. På måndag, ny vecka nya tag. På onsdag är det lilla lidköping som gäller.
Imorgon är det sommar & sol med sötnöten Pamela förmodligen, och möjligtvis ett Hej till L.
Annars så är jag en underlig människa, en väldigt underlig och förvirrad människa. Men jag trivs med o vara det för tillfället. Som timbuktu säger - det löser sig, det gör det alltid.


Ibland finns det saker som inte ens du vet.
Och ibland finns det saker som ingen annan förutom du vet.
Ibland finns det saker som du aldrig kommer att få veta.
Och ibland finns det saker som bara du kommer att få veta.
Ibland finns det bara saker.
Och ibland finns det absolut ingenting.
Ibland finns det massvis med tid.
Och ibland räcker inte tiden till.
Ibland finns du.
Och ibland finns du inte någonstans.
Ibland räcker man till.
Och ibland vill du ha mycket mer än så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0