är fast i österrike, myys.

okej,  nu är jag och min bror två riktigt o-snygga uteliggare. jag har försökt somna på de stenhårda orangeröda stolarna som finns på flygplatsen, gjorde mer ont än gav mig nytta. men spenderade 2,5 timmar blundandes. både två har sovit ca 1,5 timma i natt och jag ihop med min förkyldning ser ut som en pundarhora som skulle göra allt för lite heroin för tillfället. och folk tittar lite konstigt på mig, beror det möjligtivis på det? nu är det min brors tur att försöka somna. men tror att om ungefär 20 minuter kommer vakna upp och inse att det fan inte hjälpte.
här borta skiner solen redan och det ska bli underbart att om ca 3 timmar vara i 30 graders värme. fan vad skönt det ska bli. och det första jag ska göra när jag kommer är slänge de svarta linnet jag har på mig för tillfället. och sedan vankas det fest. orkar man? om jag somnar i bilen så orkar man lätt.

nu ska jag hitta något annat ofascinerande att roa mig med. vad vet jag inte riktigt. och det är första gången på ett bra tag som jag blir röksugen. har inte rökt sen halv 5 imorses. duktigt jobbat. beror nog mest på huvudvärken och de faktum att jag varit för trött för att ens kunna tänka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0