hej bosnien

ar for tillfallet i bosnien, lite halv nice sadar. pallar inte just nu, men de far ga for tillfallet. brollop pa lordag, fest imorgon och pa fredag sen lordag igen. maste orka med.
myggen har kakat upp mig typ, mindre mysigt om jag ska vara helt arlig. eller ja, de suger helt. kliar overallt o ar rott overallt.

annars hander inte sa mycket folk e gravida o gifter sig typ. folk brakar, super och mar daligt typ. 
imorgon kommer de fina vadret tillbaka. de hagla fett mycket igar, nastan sa man kunde do av hur stora is bitarna var. efter sisadar 40 graders varme.
och nu orkar jag inte skriva mer. om en vecka till min kusin och mitt grabbgang och hanga med dem. de ska bli skont. eller javligt underbart. de ar bast de grabbarna. man skrattar sa mycket o super sa mycket att man inte har nagon aning om nagot.
nu tar min tid snart slut o jag ar inte klar har.

jagsaknardigmensnartarjaghemmaigen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0