ikväll ses vi i dimman gott folk!

Nu ska melisa iväg, borde egentligen tagit bussen som går om ungefär 1 minut. Men jag var ca 4 minuter för seg för det. Tråkigt nog. Får ta nästa 36. Helst av allt vill jag ringa taxi, men EKONOMISKT - tänk ekonomiskt melisa.
Fattar inte hur jag gick från nästan 18 lax till 2400? På ungefär 5 dagar. Galet. Men väldigt typiskt melisa demir. Men jag har nya snygga . eller ja skit snygga, skor åtminstone. Fast ikväll blir det klackar. Och kjol och korsett. Som alltid lyckas jag klura ihop något någorlunda okej. Och ikväll ska det skakas på rumpan, och drickas snäppet för mycket alkohol! Gud vad gott det ska bli.
Hade bjussat på en bild om jag vore klädd, vilket jag inte är än. Därför bjussar jag på bilder på måndag - möjligtvis. I natt sover man borta, igen. Och imorgon jobbar man hela långa dagen, tyvärr.

Hur som haver, SKÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0