it's never the same.

fan, nu blev det en såndär sen natt igen. jobbat idag, första dagen efter semester. kändes helt okej, gick helt okej sjukt förvirrad och tappade bort mig ett par gånger, men är ju faktiskt fortfarande lite av en nybörjare och ett avbrott på 3 veckor hjälper inte då.
slutade kl 9 på jobbet men satt kvar och vänta på emil och hans vän, som också heter emil. och under helgen så bor det två emilar hemma hos mig och karina. medan både jag och kära karina kör all in på jobbet. stänga imorn och på söndag.

sitter och tänker på hela allting. när man vet vad man har, precis allt man har. är det då man ska vara nöjd? är det då allt är som det "ska" vara? förstår inte om det är såhär det kommer att vara från och med nu. lurar man sig själv ibland? eller kan man faktiskt lyckas med vissa saker? eller är det sant att tiden ändrar på saker och ting, tiden gör vissa saker enklare, och vissa saker svårare, vissa saker sämre och vissa saker bättre? och hur är det, både blivit bättre och sämre eller kan man ens uttrycka sig än.
fast det som är värst just nu är att jag tror att jag försöker göra mig själv förvirrad, för egentligen vet jag precis hur situationen ligger till. innerst inne vet jag det. och jag kan försäkra omvärlden att tiden, det är en bra grej. tiden ändrar på saker och ting - men bara om man själv vill.. tydligen så ville jag. väldigt mycket dessutom. man klarar allt man vill, som jag alltid sagt det blir vad man gör det till.
nej nu måste jag sova. jobba 14-00.30 imorgon. kommer dö. fittlön för slitjobb. skjut mig.
(hahah kalabalik, grabbarna i bosnien är som iglar. har redan fått två st erbjudanden om att de betalar om jag kommer till nyår. inte illa. kör hårt, all in?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0