på torsdags äts det ärtsoppa..

lördag är det fest, men fredag är ändå den dagen som känns bäst..
Well idag spenderades stor del av dagen i skolan, och därefter var jag ute på Gärdet och skulle till kinesiska ambassaden. lite random sådär. men det var stängt. sen hade jag tyvärr lite för mycket tid över till att slösa pengar. så melisa köpte ett par till skor idag. och har numera två par nya "höstskor", vi kallar dem det bara för att ha en anledning till att påstå att jag "behöver" nya skor.
och mina och karinas bungy jump planer gick åt helvete tyvärr. får hoppas på att det händer någon annan gång snart i framtiden. annars så är de faktiskt fest på lördag. jävligt nice med fest. och melisa ska råsupa. sådär full att hon skrattar åt ordet bajs. det ska bli bra.
nu ska jag vara lite smått hungrig och fortsätta stirra på mina nya skor. :)

Kommentarer
Postat av: marie

du skrattar alltid åt ordet bajs :)

2009-08-29 @ 09:47:18
URL: http://mahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0