i'm here to suck on some toes... ;-)

Så, nu har jag nu älskling som det funkar att skriva helt utmärkt på det. Det flyter på precis så som det ska, och nu kan jag skriva lite om bosnien resan som var i år och allt därtill.

Well, var lite tråkigt att lämna sverige i början, och kände att nä ville faktiskt inte åka i år plus de faktum att jag var såpass sjuk att jag fick akut åka in till sjukhuset fyra dagar innan bosnien också - kändes inte heller helt stabilt. men som tur är vet vi vad som är fel nu, och därför ska melisa börja simma, styrketräning och möjligtvis yoga. Fatta vad grymt om jag börjar yoga, och blir vig. Och alla vet vad det innebär att vara vig. Gud vet vad jag kommer kunna lyckas med då - rätt mysigt.
Men bosnien var as nice ändå. Bröllopsfirandet varade i ca 4 dagar. När vi skulle åka och hämta bruden var det bästa kvällen på länge, vi satt där och prata, åt och rökte alldeles för många cigaretter, och sån där gunga man sitter två på, både jag och sambo sitter och funderar på vad det heter men kommer fan inte på... gungbräda? cp-namn , gungbräda.. lyssna bara på det gungbräda - en bräda som gungar är det ju men va fan? det var mysigt. dagen efter helt underbar, kusin började gråta när vi skulle hämta hans numera fru, so beautiful. där borta dansades det och man åt massa mat.
sen hem o vila inför morgondagen som skulle vara the big day då de skulle gifta sig. hotellet som det firades på var okej stort, inte jätte mycket plats för o dansa, men ändå så dansade man i ca 4 timmar på alldeles för höga klackar - benen värkte såpass mycket dagen efter att man knappt orkade stå upp. Firandet höll på till halv 8 på morgonen då de sista efterfestarna gick. Bada kl 6 på morgonen var illa för många, de flesta blev sjuka efter det.
Veckan efter det innebar bara utgångar och träffa vänner familj och hela de köret så ofta som det bara gick, och slösa så mycket pengar som möjligt på absolut ingenting. Vi festa lite för länge vissa nätter, och vissa nätter låg jag hemma med feber och illamående och problem med allt möjligt. Och vissa kvällar var galet lugna.
Sen så började allt kännas lite mer bekvämt och sista kvällen var ruskigt jobbig då man skulle ta farväl av alla. Men det var mysigt ändå, det dansades, det dracks och det åts två tuggor pizza. Underbart iaf. Och man hittade ett nytt favvoställe av alla ställen att gå till - galet mycket folk med sjukt bra musik och bra människor.
Fast söndagmorgon vaknade jag och längtade hem , haha en överraskning väntade mig ju :) fastän min underbara väns plan gick lite sådär så blev det underbart. Världens bästa mikael hade lagat mat och gjort iordning as fint hemma hos han mamma, och vi skulle på bio men det  sumpa ju jag genom att titta på public enemies i bosnien istället ;p Men bäst var det. Och  jag som aldrig fått en middag lagad till mig blev lite rörd. Eller okej, jävligt as rörd.

Och nu sitter jag här, med en helt ny dator för att min gamla inte gick o laga. Underbart värre. Och imorgon har jag inga planer what so ever vilket känns jävligt skönt. Imorgon ska jag stänga bort omvärlden litegrann. Och försöka ignorera så många som möjligt så mycket som möjligt. Och köpa mig en pizza också. Det är jag sugen på nu. Fastän jag ätit så galet mycket idag. Frukost, mc donalds, hemmalagad mat, pommes på mc, sen paj från mc. Galet äckligt as mätt. Och börjar bli lite smått uttråkad av att sitta här och skriva. Imorgon lägger jag in ett inlägg med lite fina bilder från Bosnien och bröllopet och allt det där. Nu ska jag göra annat istället! Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0