hej 11e dagen med huvudvärk,

Okej, nu är det bara 5 dagar kvar. Och hur förälskad jag än blir i den här staden gång på gång varje dag, så varje gång kvällen närmar sig känns det som att jag vill ligga i min soffa, och kunna gå upp klockan 12 på natten och laga mat. och ha en frys fylld med mat. nu har vi inte en frys här tyvärr. och bara för jag nämnde mat nu blev jag hungrig. det är seriöst fel på mig alltså.
annars har vi det kul, trodde vi tjejer skulle vilja mörda varandra efter den här tiden här. men vi är nog närmare varandra nu än vad vi varit innan. vet så mycket mer om varandra än vi visste innan. och det är skönt, it's me, maria, belle och lauren ;) haha.

annars har jag och m shoppat idag, lite för mycket. men converse här kostar typ 400 svenska kronor?! 300 kr billigare! och så massa underkläder. mys! dock tror de på primark att alla i london har lika stora rumpor som mina tjejor och inte lika beniga som jag, inga trosor passar?!
Nu ska jag fortsätta glo på rocky III och därefter somna sött. skola imorgon igen för mig, medan de andra tjejerna får sova ut och göra precis vad fan de känner för. Lite halv orättvist tycker jag. Men på kvällen blir det nog något mys för mig med.
Sen längtar jag lite hem också pga andra anledningar.


här , jag bjuder på en sexig bild på mig själv så ska ni få se vad vi tjejer (eller ja , jag) brukar hitta på här i rummet om kvällarna.

Kommentarer
Postat av: j

hahahaha sjukt rolig bild :D

2009-12-13 @ 17:56:38
Postat av: M

jag vet, fantastiskt roande bild! Fantastiskt roande människa! :D helt nyktert dessutom. Sjukt bra.

2009-12-14 @ 01:01:56
Postat av: j

nykter är lamt och du ser ut som musse pigg, jag gillar musse

2009-12-14 @ 13:09:57
Postat av: M

Du är lam

2009-12-15 @ 21:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0