cik cik cik pogodi,

Åh, Melisa hade en galet underbar dag och kväll och natt igår! :-)
Började med att vi åkte och hjälpte Pam hitta till sin PO-dags adress, därefter käk på en alldeles för dyr resturang där en barnpizza (som jag nästan inte ens kunde få i mig) kostade 100 spänn! Sjukt. Helt jävla galet. Därefter åter hem till my place där vi skulle byta om och göra oss galet snygga (vet dock inte hur bra vi lyckades? :p) och sen åka in till stan och dansa till reagge musik.. Där gick det dock åt helvete, haha vi missa varenda jävla buss. Och till slut fick jag den smarta idén - vi tar en taxi till station. Why god, why didnt you make me a little bit brighter kunde vi gjort det direkt istället?
Hur som helst slutade med att vi var inne i sthlm galet sent, men ändå han vi ha galet kul! Först KGB sen något okänt ställe. Där en rätt så udda grej händer, en svart snubbe börjar snacka med mig, och det hela slutar med att han sjunger en så jävla dålig men underhållande låt på bosniska! Skulle aldrig tippa på att någon människa kan den låten. (som inte är bosnier, serb eller montenegrin(?))
därefter sprang jag och pamela i princip hela vägen från hötorget till centralen där bussen skulle ta oss hem. Väl hemma gjorde jag fiskpinnar & potatismos, skrek åt oljan som spruta och drack upp sista drinken. När maten var klar kollade jag på flight of the conchords, ännu bättre när man är onykter, och däckade två minuter efter det var slut.

annars har dagen varit galet seg. borde ha packat färdigt hittills men jag ska börja nu istället... Men insåg liksom, så jävla mycket är de väl ändå inte? Bara massa jäävla kläder. Sen är allt rätt lätt o få ner i lådor i think.. Bara slänga i de , förutom disken visserligen.. Men den måste jag ändå diska först och behöver tidningar, så ska påminna min kära sambo att ta med sig detta när hon kommer hem från jobbet idag.
En annan rätt rolig grej som hänt idag är att sebben sprang in i en av flyttlådorna och snubblade över mina pumps för att han blev lite för ivrig när vi skulle ut. Såg så jävla roligt ut.
och ett ps jag vill tillägga är att jag ler åt nattens sms.:-*


den här låten. liksom, what? hur lyckas man kunna den här ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0