duärväldigtvackermåstejagsäga.

läget i lidköping funkar, stör mig dock att det är extra jobbigt att skriva lidköping på grund av min förlust där. may it rest in peace.
hur som haver. idag ska jag plugga, går nog snabbt tror jag. jag ska försöka tvinga min bror att kanske möjligtvis umgås lite med mig? bror, vill du det? läser du det här? Och även gå och säga hej till min älskade kusin. Men jag känner mig så galet efterbliven, snuvig och allmänt slö. Skulle vara så himla passande om jag skulle bli sjuk nu, inför flytten i helgen och praktiken som börjar om en vecka ungefär. får man erkänna att man är så läskigt nervös att jag skakar när jag tänker på det? jag ska stå framför massa 14-15 åringar och spela lärare. JAG? Jag kommer vara mindre än typ 80% av alla där. Kommer inte långt på respektnivån från 14-15 åringar med 162 cm i kroppen bara! haha kommer vara kul o uppleva det här.

jag har en vän, en väldigt vis vän. ' irriterande att någon som gjort dig illa fortfarande har något att säga till om ' min vän säger ofta väldigt smarta saker. och min vän är helt enkelt en bra vän. antar att det är en sådan vän man verkligen ska lyssna på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0