nu är de sovadags,

sleepytime i min soon to be bäddsoffa som ska stå i mitt soon to be vardagsrum med för tillfället alldeles för fula tapeter. idag har jag lyckats med att göra en vurpa och landa rakt på rumpan för att sen få typ hjälp av folk som oftast behöver lite mer hjälp än mig, förstöra mitt p på tagentbordet så det för tillfället inte är mer än någon gummigrej som sitter där på just nu (eller kanske är de jag som behöver lite extra hjälp och inte de andra?) och ändå har jag bara spenderat dagen i en buss.  min halsduk är även fylld med smulor från ballerina kex. Glömde hur kallt det är här i huset, gått runt med halsduken på sen jag anlände.
Så nu skulle de inte sitta helt fel att återvända till mitt lite för tjocka täcke med mitt lite för varma element. Tror ni det blir för varmt om jag sover med alla kläder på? Plus typ vantar o mössa, får gå upp och sno ett par vantar av mamma isf.

fast innan jag somnar ska jag nog köra en omgång mafia wars på facebook, damn you amil som introducerade mig för skit spelet som är galet tråkigt men en smula beroendeframkallande. måste dock besöka toan och kissa först! Idag fick jag även ett samtal som jag inte alls hade väntat mig, där blev jag glatt överraskad!
nu ska jag försämra min kondis lite till.
puss och god natt. ps: jag tror morgondagen kan bli en av de bra morgondagarna. Låt oss hoppas för det! eller som norsken från igår skulle sagt, låt oss be för det. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0