I-landsproblem.

Chips & dip, våfflor eller varma mackor?
Jag vet inte vilket jag ska välja, borde ta varma mackor men jag tror det blir chips och dip istället. Orkar inte mer än så för tillfället. Sen blir det jag och typ 20 st vänner avsnitt. Det är vad jag ska leva på fram tills på söndag kväll.
Det är bästa botet för ett brustet hjärta. Insåg det igårkväll. Det erbjuder dig allt, vänskap, kärlek, massa jävla skratt och lite tårar. Vad mer kan man önska sig. Och när man väl tittar så är man så inne i det att tankarna aldrig vandrar iväg, att all kraft är fokuserad på vad som händer mellan Chandler och Monica i säsong 5. Och även om jag sett alla avsnitt förut är de minst lika kul o se dem igen.

Annars har dagen gått ut på att ta farväl av älskade Karina som idag åkte till Skottland. Och varenda människa som hör detta ställer alltid samma fråga " Skottland? Va fan ska hon göra där ? " Jaja, det är väl inte det första stället man åker till när man ska utomlands, but hey vi alla har våra ställen..

Tiden läker alla sår. eventually.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0