today today today,

idag fick jag nya vänner. kändes som en helt mysko grej, det var länge sen. det var nog över ett halvår sen jag fick en kram av en helt okänd tjej som jag precis lärt känna. det är creepy. men det kändes bra bra bra.
allt är bra bra bra. får man förtränga det som är dåligt dåligt dåligt? ja det får man tycker jag!

det kliar i fingrarna!!!! men jag överlever, jag andas. dude, andas dude.
nej, men faktiskt. dagen har varit sjukt skön. var igång och fixade massa saker, köpte böcker, avbokade böcker, la undan böcker, handlade mat, var på banken, lektion med världens absolut coolaste eng-lärare ( jag tror jag är lite kär.. ) som kommer från NY och bara är helt allmänt jävla as grym. 
allt är as grym, nu måste vi städa lägenheten.. det ser ut som som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0