trött, trött, trött..

Det värsta är att jag är sugen på mat, riktig jävla mat. Känner för o ställa mig och steka en till pepparbiff och ännu mer potatismos just nu, men det känns så jävla för mycket. Klockan är snart halv 1 och jag är jätte trött, men jag vill ha mat.
Så, vad fan gör man i en situation som denna? Jag vill ha en betjänt. Jag vill att mat inte ska ta slut på en vecka, och jag vill inte köpa mat varje vecka, jag vill att mat ska vara gratis. Jag vill ha mat. Jag är sugen på mat. Ge mig mat. mat mat mat mat mat mat. Det ska bli så skönt att åka hem och låta mamma laga all mat, och låta mamma laga mig min favoritmat. Jag vill ha massvis med mat när jag åker hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0