vi kommer någonvart,

bögar och lebbar i alla former får gifta sig från och med maj i år ( i sverige )! ser ni, vi går någonstans här i världen. Och så har vi en svart snubbe i de vita huset. (haha) Gud borde ge mig pris för mitt tvång att påpeka att det bor en svart snubbe i det vita huset. En svart snubbe i det vita huset alltså.
Nu ska melisa laga mat, kycklingfilé ihop med antingen makaroner, nudlar eller potatismos.. Vad kan vara godast? Nudlar egentligen.. Så jag tror det får bli nudlar. Kommer bli galet gott när jag får göra det på mitt sätt. Det jobbiga är bara disken. som precis blivit ren. Så typiskt. kan man inte låta det vara rent i mer än 2 timmar ibland? tydligen inte säger magen!

och anledningen till varför jag sitter här och skriver om absolut alldeles för mycket skit är för att jag måste göra något. Precis hela jävla tiden. jag måste hålla mig sysselsatt ständigt. Verkligen hela jävla tiden. Jag orkar inte. Jag ska göra karina sällskap i sängen framför vänner snart.
Jag satt o stirra på henne tills hon reagera.. det tog ett tag.

Nu ska jag laga mat. smaklig måltid melisa! pusspuss.

Kommentarer
Postat av: s

2009-01-21 @ 23:15:10
Postat av: S

HAHAHAHA fan vad bra du eee!! en SVART snubbe i det VITA huset!!!!

2009-01-21 @ 23:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0