ibland saknas det fler..

snart är det fredag. tidigt imorgon bitti åker mamma och sefik, tidigt på lördag morgon åker jag och min kära bror. och jag, jag håller på att bli sjuk. nyser som en dåre och börjar bli täppt i näsan. svininfluensan någon?
och jag sitter o tänker på hur skönt det ska bli, den 3e ska jag åka med mamma och sefik ner till kusten vid bosnien i tre dagar och bara vara. läsa mina böcker jag lånat, ligga och sola, bli galet fruktansvärt brun och koppla av. tror ni det behövs? galet mycket faktiskt. kroppen pallar nog inte med så mycket mer än vad den fått utstå den senaste tiden... (låt oss säga de senaste två åren utan att överdriva)
bortsett från det har dagen varit relativt bra. och relativt trevlig. "shoppat" med familjen, aka inte köpt något men provat lite och varit mysigt avis på brorsan som köpt både skjorta och diverse andra trevligheter. kan slutet på augusti månad komma nu så att jag för en gångs skull kan få känna mig lite halv rik? hade varit så himla trevligt det.

hur som helst. vad jag ville fokusera på var den 3-6e augusti när jag ligger på stranden o steker. när jag äter god mat och sover gott och får allting, precis allting helt gratis. jag ska verkligen bara ligga på stranden, titta på fina saker och njuta. tre dagar utan ett ord till någon annan.. eller? kommer bli galen av att inte ha kontakt med någon i omvärlden. och lär väl bli fysiskt utmattad av mammas tjat om hur jävla viktigt det är att jag stressar ner litegrann i mitt liv. men jag trivs. jag trivs faktiskt. ibland saknas en person, ibland två, men jag försöker trivas. så gott det går. det blir vad man gör det till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0