Imali smo al nismo znali..

Well.. this sucks totally.
prestao si mi nedostajat.. dal sam te prebolila il sam te ostavila..

man kanske ska uppdatera lite i sin blogg också? Inte mycket som är på gång om jag ska vara ärlig.. senaste veckan har bestått av jobb och en eller två fyllor. det funkar nu liksom. ett kort besök av j också. men med vissa människor spelar det ingen roll, stannar de en dag eller två månader så kan de fortf. ta med sig så mycket när de går. det handlar sällan om att de går, utan alltid känslan av att de går. såna känslor klarar jag inte av. välkommen till en ickeförnekande värld, jag hatar när någon går, jag hatar när människor försvinner, och jag klarar inte av det.
på andra ställen är det mycket som händer, fastän man bara typ står stilla. galet frustrerande. och imorgonkväll är det vodka redbull igen, fan vad det är bra, riktigt skönt om inget annat. men frågan är vart man somnar?


perhaps we all give the best of our hearts uncritically to those who hardly think about us in return.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0