" mitt allt o inget "

ännu en jobb dag avklarad. äntligen! snart är jag nära semester. idag är det 13e alltså är det 15 dagar kvar ungefär. ska bli jävligt skönt. och bosnien i 16 dagar ska också bli underbart. ska bli så skönt o träffa familjen. fan vad jag har saknat mina mostrar, och kusiner och vännerna likaså. Och jag kommer bli omringad av gravida människor också känns det som. vilket i sig enligt mig är jävligt jävligt läskigt.
men fram tills dess är det annat bra som händer, ska få fin besök av johän på onsdag, fram tills på lördag:) ska bli så jävla skönt att träffa honom. det var över 2 månader sen. planerna är bio och ta de lugnt! vilket låter något så fruktansvärt as bra.
fick höra att det tydligen redan spekuleras runt diverse olika saker kring jobbet. sjukt jobbigt iaf. jag hatar snack och onödigheter.
och nu hoppas jag på att jag ska somna sött i natt.. en hel natts sömn behöver jag faktiskt. det känns så jävla weird i min mage.. jätte konstigt. sjukt konstigt. sjukt konstig känsla i magen. läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0