press delete, please

försöker komma på om det kan finnas någon möjlig deleteknapp vad gäller tankar osv. hade varit fruktansvärt skönt just nu.
för pallar knappt tänka på vad du gör, vem du gör, vilka du gör, eller vad du tänker. klarar inte av o tänka så alls om jag ska vara helt ärlig. blir så fuckad i hjärnan av det att jag funderar på att börja springa bara för o inte tänka på allt så intensivt, och  jag är ingen springare. jag vet fan inte ens hur man springer för helvete. eller jo sprang till bussen idag, men jag kom 10 meter sen dog jag. yes, tack cola, cigg och allt det där som gör att man är grym på att springa.

nu ska jag gå och lägga mig i min sköna säng, med kuddar som luktar andra människor. ska nog bara först dö, det kan vara en skön grej o  göra. fan vad nice egentligen. att dö liksom. inte ha ont, inte tänka eller känna. det är nog min deleteknapp men liksom hur? eh.  iaf....
har åtminstone bosnien att se fram emot. värme, bada, bröllop, alkohol, släkt, pojkar och gud vet vad mer. bosnien har alltid något läskigt att bjuda på. och det kör vi på. som vi alltid säger - det som händer i bosnien, det stannar i bosnien.. like always.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0