bemine.

det blir vad man gör det till. det blir vad man gör det till. det blir vad man gör det till. det blir vad man gör det till. det blir vad man gör det till. och nu ska jag fanimej släppa det. nu ska jag släppa  det för ungefär femtilefte gången. det är en sån sak som man släpper om och om och om och om igen men det försvinner aldrig.
if you love something you should let it go, if it comes back it's yours, if it doesn't it never was.
fast nu ska jag dock göra det på riktigt. kanske första gången någonsin bland alla de femtielva gånger jag har försökt.

hänt idag:
blivit utsatt för en nersupen psykiskt instabil man på tåget på väg till jobbet, han skrek och hade sig. bästa citatet var " detta går ju för fan som på räls "
blivit tvingad att ge ut mitt nr till någon ful snubbe som tjatade och tjatade fastän jag sa nej att jag inte ville varav han sen tryckte upp en mobil i ansiktet på mig, och provade tom att ringa bara för att försäkra att jag inte lura honom vilket jag var väldigt nära på att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0