where did i go wrong..

sitter och känner mig så fruktansvärt förvirrad, någon konstig saknad faller sakta över mig och jag fattar inte riktigt vad som händer. men nu spelar det ändå ingen roll. det kommer inte heller spela någon roll om en månad.. 
och idag inser jag att man vet vilka som kommer ställa upp när det verkligen behövs. jag inser vilka som kommer finnas där när man verkligen behöver det.
det finns så mycket bättre som jag kan få. och idag har jag insett det. inte ens minsta lilla ansträngning. och det är så du funkar. det är så du lever.


idag kom familjen från lidköping också. så nu sitter jag med dem. rätt så trevligt att träffa mamma och bror och sefik för första gången på kanske en evighet. fett länge sen ivf som helst. så det är lite mysigt. men samtidigt lite jobbigt. hade vart skönt och ha en kväll då jag umgås med karina också. men får ta det på fredagkväll förmodligen.
innan dem kom så var mikael här och umgicks, och så jävla snäll som han är så överraskade han mig med cola och med att vara här tidigare än vad jag väntat mig. halv pinsamt att jag inte ens hann borsta mina tänder. men snällt var det att han gick upp tidigt och kom hit bara för att umgås med mig när jag mådde som jag mådde. eller mår som jag mår.
orkar för tillfället knappt hålla huvudet uppe, men har som tur är inte spytt idag och har lyckats äta mat också. visserligen var det inte förrän vid 8 på kvällen ungefär. fram tills dess hade jag ätit ca 4 kex och lite pommes. bra jobbat där.
well, nu ska jag sova. sjukt ont i halsen också, mysigt med svininfluensan! älska svininfluensan. lovar att jag blivit smittad av någon tysk som vart o köpt käk på jobbet. myyysigt att bli sjuk 2 dagar innan man ska åka. men jag längtar ändå. längtar så galet jävla as mycket. ska bli så jävla bra i bosnien.
och jag ska inte glömma hur det är. hur du är. jag ska tänka på det konstant. det finns saker du inte ger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0