it could have been a little bit easier.

det är nu det tär på en, det är nu det knäcker en totalt. det är nu det känns riktigt för jävligt. och det är nu man tänker att det hade kunnat vara ännu värre om... precis, om.. det får sluta där. tänker inte skriva ner hela den tanken. det blir bäst så.
vad ger dig rätten att göra såhär? jag hatar tvåsidighet hos människor. att man ena stunden kan känna så, och andra studen känna på ett helt annat sätt. jag hatar att vi människor besitter den egenskapen. men de funkar. jag får det att funka. vilket annat val har man?
menar, jag ska definitivt inte klaga på dagen som varit idag - det var helt underbart. underbart är helt rätt ord. hur töntigt de än låter. det är bara kvällen som gått åt helvete, skärde upp halva fingret - AJ! och fick mina läskigt tråkiga nyheter, varför kan det aldrig ta slut?
ska ställa in colan i frysen och lägga mig och kolla på tv. orkar inte med datorn nu, är egentligen sjukt trött och väldigt sugen på att gråta lite till. kanske tom skrika lite på köpet, sånt humör är jag på. men älskade johan ska ringa lite senare, så jag väntar. det blir bäst så.

"stjärnorna finns alltid där, tom på dagen. Ibland kan man bara inte se dem"  hmpf, kanske inte för att de sällan lyser starkt?


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså grejen är den att .. när allt är bra då blir den där pyttelilla dåliga grejen TVÄÄÄÄÄÄÄÄR STOR... men nnär grejen e blandad dålig och bra.. då blir inte dem dåliga grejerna så stora.. dem blir meningslösa

2009-06-25 @ 20:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0