melisa aka 65-åringen.

idag var det märys student, bilder därifrån kommer. och hennes snygga farbror var också där, haha. marie var full och fruktansvärt söt också för den delen.
hur som helst, jag åkte dit med hennes mor och söta mormor. haha , vi hade jätte kul ihop :$ och nu är jag fruktansvärt trött. så jag funderar på att lägga mig och läsa en stund, och sen kanske somna. får se, mina två enda vänner jag ringde upp var upptagna typ så jag kom inte så långt där... så , hm läsa och sen gå och lägga sig och sova - kan man bli äldre? orkar förhelvete inte ens gå och köpa cola och godis så jag har något gott att få i mig ikväll.. eller jo, kanske orkar gå och köpa cola.. det är ju framför allt cola liksom..
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0