nobody cares, you're ugly..

idag har jag bäddat sängen för första gången på lite mer än en vecka, sådär halv sunkigt. Väldigt sexigt, väldigt väldigt sexigt.
Annars har jag spenderat någon timma på en sten i sjön vi har här i närheten och kastat boll med sebben, handlat alldeles för mycket mat - hej tomt visakort och hej blåsor på händerna, och träningsvärk i armarna, mina två påsar höll på att gå sönder och var tvungen o stanna var 10e meter för o vila. Och jag är inte den som är vek fastän jag väger ynka 49 kg på mina 162 cm! Men dagens absolut bästa var att min nya bäbis har anlänt, jag skickade iväg den gamla till mammas adress. Äntligen! Hoppas att bäbisfanskapet funkar som den ska nu. Trött på söndriga bäbisar.
Imorgon står sol & bad och möjligtvis bio och/eller fest på schemat!
Bortsett från det är allt som förut.. precis som vanligt. Alltid samma gamla visa ungefär. En dag. Some day i will meet you there, some day..


"she was perfect, i lost the perfect woman"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0