tunga tuffa tider..

för en del..
ännu en lång dag på jobbet avklarad. Satt och degade där 2 timmar extra efter att jag slutat bara för o slippa åka buss och tåg hem. Orkade verkligen inte det. Och kom hem för typ 40 minuter sen. Ska lägga mig när som helst.
Dock fick jag jävligt tråkiga nyheter när jag väl kom hem, min älskade underbara fina dator är sönder så sitter vid karinas just nu, hej karina jag lånar din dator bara så du vet:) , och ska lämna in den på tisdag eller på måndag. Får se vilken dag de blir:)
annars gick dagen sådär, första delen av dagen gick så åt helvete som det bara kunde förstår inte problemet, förstår inte varför det blir såhär, förstår fakiskt inte ett skit. Sen helt plötsligt vände det och jag blev på läskigt bra humör. Gick runt och sjöng, och drev med viktor, vattenkrig for the win dessutom. När vi bara var 4 pers kvar på golvet hade alla även blöta tröjor, såå jätte mysigt och jobba i en blöt tröja - or  not.
Lärde känna ett nytt stort gäng blattar från sthlm också, fan vad jag älskar så sköna människor som bara från ingenstans skit trevliga och bara kollar läget. Nya bekantskaper är alltid trevligt!
Och nu, nu ska jag sova. Ännu en gång med en klump i magen. Förstår aldrig varför. Varför kommer det efteråt? Varför bryr jag mig efteråt? Varför gör det ont efteråt? Varför varför varföööör?

wherever you go i will follow.. jag vill. jag vill. jag vill. fast vill jag eller vad är det? jag vill nog tror jag kanske, jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0