Always on top of the world,

Det går bra nu.
Jaop det gör de verkligen. Idag är en bra dag. Jag står här i body och strumpbyxor (tänk 80-tal) och lagar mat! Är galet jävla hungrig.
Innan jag äter ska jag dock ut med vovven och samtidigt köpa en cola!

Arbetsintervjun gick skit bra, och ska tillbaka dit på tisdag för utbildning, så än så länge ser det lovande ut. Och att han som intervjua mig var snygg är bara ett stort pluspoäng. Haha , och att dom hade ett Wii där är också ett stort pluspoäng.
Så nu är de slut på att leva som fattig student, jag får numera (förhoppningsvis) leva som rik student. yey for me! Observera dock att rik student innebär fortfarande fattig, dock bara mindre fattig än vad jag är idag, vilket jag tycker är jätte bra.
Nu ska jag bara vänta på att det ska bli fredag.


typ såhär ser jag ut. speciellt i huvudet, klippte ju mig igår! Blev precis exakt sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0