är

Lite för bra.
perfekt


Melisa har fått igång sitt nintendo, tror ni hon är lite glad för det? jag hade tydligen glömt någon kabel 8-) haha. Well, do not call me teknisk när de gäller till koppla in massa skit.
Snart ska jag sätta mig och spela sönder super mario, dock är bilden svartvit, but it's cool.
Och så ska jag hoppas på att jag slutar känna mig sjuk. På att huvudvärken försvinner, på att kroppen slutar kännas 30 kg tyngre än vad den är. Ni vet, precis så som det känns när en förkyldning ska brista ut? Precis så känns det. Lite små feber känslor ibland, speciellt imorses. dö vad kallt det var.
Annars var praktiken idag underbar, 
någon form av frustration kanske? ja kanske.

men nu - mario. this is gonna make my day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0