för trött.

För tillfället är jag inget annat än för trött för mitt eget bästa. Jag vill sova, och jag vill somna. Jag vet dock inte när min sambo kommer hem, och det känns som en sån kväll då man vill lägga huvudet på hennes axel och bara få ligga så en liten stund. För o slippa allt runtomkring.
Min arm ser ut o vara emo hardcore, min motivation för studierna känns som bortblåst och jag känner mig allmänt jävla efterbliven. Försöker se hur fan man kommer ut från det, men just nu är hjärnan inte kapabel till speciellt mycket.
Därför tänkte jag sätta på teven, om det inte går någon bra film kanske ja drar till med Detroit rock city som karina har på rummet i ett litet dvd-fodral. För min hjärna orkar inte mer än så just nu. Och så kan jag börja med att gå upp kl 9 imorgon istället. Och hålla tummarna för att motivationen är tillbaka då istället. Nu har den gömt sig under en sten, och likaså mina pengar.
Det värsta av allt är att just nu hade kvällen varit lite bättre om jag bara hade en jävla nikotinpinne i min hand som får hjärnan att lugna ner sig med sina tankar och allt annat.
Åh, sambo är hemma! Lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0