hej marie,

bara för hon bad mig skriva lite oftare tänkte jag hälsa medan jag ändå höll på. :-)
Annars har jag haft en så jävla underbar kväll. Slut på två vinare och en halv likör och grenadin. Vi hade riktigt riktigt roligt. Blev enorma diskussioner om diverse olika saker, och jag skratta så mycket att jag låg ner på golvet och inte kunde riktigt andas.
Och så gjorde jag riktigt riktigt god mat, laxfilé, kokt potatis, spenat och dillsås. Ihop med keso och majs! Jag är en jävla bra kock.
Och nu sitter jag här med världens jävla magvärk, den låter och bullrar hur mycket som helst typ.. stackars lilla mig.

Imorgon är det fredag, vilket innebär helg. Vilket innebär inflyttningfest och annat. bra annat. det får bli en del rosa pantrar då med. imorgon ska jag äta vegetariansk mat för första gången, haha tycker jag är lite spännande. undra hur de kommer smaka.. Bra hoppas jag?
Nu ska vi umgås ( jag och min sambo ) och sen blir det sövaaaa.


15.50.


Kommentarer
Postat av: marie

ja te volim, och nej jag är inte full som vissa andra när man säger de

2009-03-10 @ 21:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0