ifuckingdidit.

Huh melisa klarade av värld 8! Hela värld 8. Så jävla bäst. Nu är jag nöjd, riktigt jävla genomnöjd. Och nu kan jag börja om från början och köra igenom hela spelet utan fusket. När jag lärt mig det ska jag vara ännu stoltare över mig själv.
Annars ska jag börja med o vara stolt över mig själv redan nu, fick i princip enbart beröm idag av min handledare, när vi gick igenom hur hon tyckt det har gått osv, fick tvinga fram lite kritik, som hon sen typ påpekade inte spelade någon större roll ändå så. Underbar känsla det där.
Och en till sak jag ska vara stolt över är det faktum att jag faktiskt ska gå och lägga mig nu. Japp, klockan är strax halv 11. Och en sak till jag kan vara stolt över är den goda maten jag lagade idag, ungstekt kyckling och potatis. Fasiken vad gott det var!
Jag kommer bli en duktig hemmafru.
Men nu blir det sova, fan vad skönt det ska bli. People håll tummarna för att jag för en gångs skull ska somna någorlunda i tid.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0