Praktik,

Melisa vill sova, väldigt gärna. Hon har sovit ca 7 timmar på 2 dygn. Vilket är väldigt väldigt lite, alldeles för lite.
hur som, det viktigaste nu är praktiken. Jag har börjat. Känns jävligt bra, min handledare som är världens typ sötaste tant är jätte snäll. Fastän hon är trippelt så gammal som jag så har vi något att prata om.
Och fastän de var första dagen fick jag hjälpa till i klassrummet. Kändes jävligt nervös och fick halv blackout och kunde inte komma på hur man skriver vacation på engelska. Lite halv pinsamt, men skit samma.
Och första dagen fick man hantera fnittrande 15 åriga pojkar, roligaste på länge... Det är så sjukt att se alla högstadie elever. Man känner verkligen hur man som 15åring egentligen var galet liten, bara att man trodde man var störst i världen.
15 år, vad är det liksom? Ingen ålder alls. Det braiga med mig är väl att det inte alls var länge sen jag var där, så jag fattar hur dem tänker.
Nu gäller det att börja gå upp vid 5 på morgonen nästan varje morgon.. fyfan vilket helvete. Jag kommer hinna ta livet av mig innan praktiken är slut. Men är helt ledig nästa fredag, längtar redan dit. Och till den här helgen, så jag får sooova. .


Blev ingen träning igår, var för trött och idag hinner jag inte.. hur ska man hinna med liksom? jag vill ju. Men om de stänger 9 och jag kommer hem kl 6, måste äta och diverse olika saker och det tar en 20 minuter att åka in till märsta. Omöjligt att jag hinner då. Tråkskit.
Om ungefär en timma kommer min älskade sambo hem. Då sätter jag mig med henne och packar upp resten av sakerna. Så vi hinner umgås lite innan jag måste sova.. Måste orka hålla mig vaken bara. Imorgon åker bussen 06.56 härifrån. Mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0