super fucking awesome,

wosh nu är helgen slut. typ as snabbt. hann knappt blinka. varit både bra och dåligt.
kul skit, min väska blev stulen - jävla tattarbarn jag hatar er och era kukföräldrar som inte lärde er bättre hyfs. Man tar inte okända människor saker, speciellt inte väskor som innehåller värdefulla saker. jag hatar er.
Lördagen å andra sidan var sjukt jävla as bra. Girl talk var galet jävla as grym. Han gick från påklädd till underkläder på så kort tid så man knappt han blinka. Visserligen alldeles för mycket folk uppe på scenen så jag och karina veklingar som vi är gick ner ett flertal gånger för o kunna få andas lite. Men kul var det, och full var jag. Som stryk dessutom. Skämde ut mig gjorde jag också. Skrattade lite för högt också. Men jävligt kul kväll. Vi dansa, vi skrek, vi hoppa, vi jävlades, vi kramades och vi umgicks. En utmärkt utgång med andra ord. Natten avslutades med super mario och ibumetin. Eller jag och karina iaf. L pallade inte trycket och begav sig mot sängen vid 6. Mario i onyktert tillstånd är definitivt inget o leka med, kom till värld 5 och fick game over, kom till värld 2 och fick game over fan.

Söndagen så vaknade vi halv 2 i panik och insåg att fuck måste dra om 1 timma om L ska hinna med sitt tåg. På vägen hem mötte jag upp min älskade bror som är världens bästa bror och sen hem igen. Var på läskigt bra humör. Gick och sjöng på vägen hem, log för mig själv och mådde allmänt jävla as bra.
Nu kallar dock sängen, jävligt mycket dessutom. Upp och hoppa kl halv 7 imorgon bitti. Fan vad illa. Skola halva dagen och därefter springa på stan med min älskade storebror.
 
du är min bästa vän.


en underbar bild som får stå för lördagsnatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0