" Zaljubljeni vjeruju u lazi "

Nu ska det spelas Eva Cassidy på hög volym (dock inte för högt, vill inte få klagomål igen) och rätta uppsatser. Det borde inte ta allt för lång tid. Fast Eva Cassidy och jag är inte värsta bundisar, men det skiter jag i. tydligen trivs jag med o plåga mig själv idag.
hur som haver. Kom precis hem från min älskade bror som bjöd på en riktigt god middag, film och jag stod för colan. Mumsigt värre. Han hade försökt göra chokladpudding, men misslyckades totalt genom o bränna mjölken, så chokladpuddingen smakade långt från gott! så jag fick trycka i mig kex istället. Alltid hittar Melisa något, don't you worry about that!

För att referera till min rubrik som få människor vet vad den betyder, så är den sjukt jävla sant. Jag har gjort det där så många gånger så det blir lite skadligt för hjärnan i slutändan. Men jag antar väl att man åtminstone kan försöka lära sig av sina misstag. Fast om man gör det, så kanske man blir som ett nojigt as nästa gång? ah, det tåls att tänkas på en liten smula iaf! Dock inte just nu. Just nu är det verkligen inte dags för sådana tankar. nu ska jag återvända till Teldrassils skogar, mobbade självmordsbenägna ungdomar, Franz Jägermeister och lite Finntroll. Dagens högstadieelever är galet fantasifulla!

God natt kära befolkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0