AAAAJ CRAAAAJ WHEN ANGELS

DESERVEE TOO DAAAAJ.

jag bööörjaar bli lite lite lite trött nu. Och jag inser att det inte är jag som har skrivit mina gamla texter, det är en sämre version av mig som har gjort det.
Den sämre versionen av mig är som bortblåst. för jag är störst bäst & vackrast. tralalalaaa.
Idag eller ikväll har jag fisit en hel del, det har mullepulle också gjort. Jag gör det för jag käkade för mycket nutella (aka choklad i mängder) som innehåller mjölk vilket gör att jag fiser. Mullepulle fiser bara för att hon är äcklig.

slutavaradrygdinhora.
ps: mullepulle HAHAHAH.

Kommentarer
Postat av: MulleBulle

du borde inte behandla dina äldre på ett så respektlöst sätt... snorgärs

2009-05-21 @ 02:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0