inte bra o vara sjuk,

jag blir alltid så jävla grinig när jag är sjuk. och väldigt väldigt känslig. så jag ligger i soffan, helt utslagen, snorig och kan knappt andas och till råga på allt så gråter jag som ett barn. extreme home makeover är hemskt o titta på! krossar mitt hjärta totalt nu.
men kan ändå inte sluta titta.
en annan läskig grej är att jag känner mig så jävla ostabil att allt känns osäkert. Det är lite jobbigt. "är det en bättre dag idag?" jag vet inte. jag hatar att jag inte vet någonting.
Det enda jag vet är att i natt var det en bra natt. Fastän jag la mig halv 4 och vaknade typ halv 10 så var det en bra natt.


Ni vet känslan av när något känns som det tynar bort och man försök i all panik ta tag i det men det går bara inte? Man tappar greppet och faller. Och jag har insett nu att hur mycket man än försöker greppa tag i allt som försvinner så hjälper inte det - man ska låta det ta sin tid. Man ska låta det komma tillbaka.. Det är bara då det blir bra.
Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0