i've been here before, seen this room and walked this floor..

Nu är det torsdagkväll, äntligen är jag (eller vi i min grupp borde jag säga) klara med vårat arbete. Det har orsakat magsmärtor och utslag på kroppen ihop med all fin stress och hysteri det vart kring skiten. Idag gick redovisningen även strålande och jag babblade på som om jag höll tal inför miljontals människor.
Bortsett från skolan så har jag faktiskt haft en jävligt bra vecka, och igårkväll somnade jag på bästa möjliga sätt. Var så sjukt trött efter allt allt allt och att somna i någon annans armar är fan de bästa läkemedlet. Sovit som ett barn.
Fastän vädret kanske inte är det bästa just idag har det faktiskt varit lite sol, och jag har faktiskt köpt shorts  och använt dem - yey! Nu ska jag hoppas på att det blir sol igen så jag får använda dem igen, och kanske igen och kanske igen.
Och ikväll är första kvällen jag sitter helt själv. Helt tyst omkring mig. Skönt, okejdå regnet och blåsten låter som fan men de ignorerar vi.
Och nu ska jag spendera den kommande timman med att diska och kissa. Sen kommer J hem (?hit!) igen. Med en överraskning. Vadå överraskning? Jag är en människa som avskyr överraskningar. Klarar inte av dem. Det är så frustrerande med " jag har en överraskning till dig " nej tack vill inte ha några. Min absolut värsta egenskap är min nyfikenhet, jag dör av den. Vill alltid veta allt!
Jag har dessutom hunnit vara på Gröna Lund den här veckan! haha och denna gång åktes det lite. Fast det är fan jävligt jobbigt att åka med någon som skrattar sig genom hela åkturen, inte typ tjoar som resten av gänget utan faktiskt helt ärligt utan överdrift typ skrattar såhär " haha ha ha ha ha " så roligt att man själv inte kan tjoa utan sitter där och skrattar åt idioten som sitter bredvid och bara skrattar. hahah.

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0