slut på helgen,

Nu sitter jag här bredvid min älskade bror. dricker lite för mycket cola och orkar inte trycka i mig den smälta chokladen.. lite för illamående. lagade dock jävligt god mat förut. fan vad gott det var. överraskande gott!
Ska strax gå och lägga mig, men tänkte sammanfatta helgen.
Fredag var jätte bra, sjukligt bra i princip. God middag och gossip girl. Dock så drömde jag mardrömmar hela natten och sov riktigt uselt. Därför vaknade man på lördagen och mådde bajs. Ni vet den känslan när man vaknar och känner sig hopplös? När man känner sig ungefär lika bra som Hitler? ah så kändes det. Ångest ftw typ.
Sen spenderades lördagen inne i sthlm, och ute på Ego eller något sånt. Rätt okej liksom. Nya upplevelser är alltid kul... Vaknade upp hemma hos Oscar efter alldeles för få timmars sömn, med en sprängande huvudvärk (som var kvar efter lördagen) och galet ont i fötterna och resten av kroppen. Smarta jag glömde ta med extra skor dessutom, på med pumpsen i jakt på käk. Fick köpa nya skor för bara 149:- (då blev man glad) som jag kunde ha på mig.

men hur som helst. nu är helgen över. och allt är back to old basics. fuck, jag vet inte hur jag ska känna över det. om jag ska känna att jag inte vill det, eller om jag ska känna att jo jag vill det. jag vill att allt ska vara enkelt och att jag ska slippa bry mig och oroa mig. Jag vill både och. Jag vill slippa oroa mig och bry mig, samtidigt som jag vill ha alla vardagar som idag. Det här är så förvirrande för min hjärna. Vet inte riktigt hur jag ska hantera allt. Så jag skippar att hantera det. Jag låter tiden avgöra om jag kommer kunna gå tillbaka till som det var i brevet, till som det var i kortet, eller om det kommer att gå åt helvete, eller om det kommer att försvinna av sig självt med hjälp av flera misstag som begås. Som sagt - tiden får avgöra allt, jag väljer att stå kvar och titta på vad som händer och hänga med i svängarna vart de än tar mig.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0