Godnatt, varningförväldigttråkigtinlägg.

kan inte riktigt sova igen.. är inte tillräckligt trött än, men ska ge det ett försök snart ändå.
En sak dock som frustrerar mig något så fruktansvärt, det är att jag inte kan släppa tanken på dig. men ska försöka ändå, ska tända en nattlig cigg och sen göra mitt bästa för o somna. Lång dag imorgon igen,
och på måndag drar jag mig mot örebro för en natt. sen kära sthlm på tisdag direkt. det ska bli skönt, då har jag vart i lidköping i nästan en hel vecka, och nu kan mami inte klaga. jag har varit hemma i princip hela jävla tiden. det är bara imorgon kväll som jag ska iväg lite och träffa Johan en stund. Fan vad jag har saknat honom också. världens bästa johan.
Förövrigt så har jag idag införskaffat mig de ultimata vantarna för rökare, eller vantar vill jag inte kalla det,.. handtäckare? allt förutom fingertopparna, så kan man röka och ändå vara någorlunda varm om händerna = awesome!
och en ny mössa, den är söt.

Kommentarer
Postat av: Emina

svar: Znam :) Pred ovaj koncert sam se sjetila sta si ti imala na sebi onda i reko senki "hocu Melisin outfit da imam na sebi veceras" Hehe.



Krya på dig. Pussa.



ps H&M ima onakve rukavice bez prsti ;)

2009-11-15 @ 12:36:30
URL: http://belliss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha znam, tu sam ja sebi kupila te rukavice ;P

2009-11-15 @ 18:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0