kan andas lite lättare nu,

och där åkte det in lite nässpray i näsan, och annat gjordes också som fick mig att kunna andas lite lättare, att inte gå runt med klumpen i magen. jag saknar tillfällena då den inte finns där, då det går timmar av ren och skön lättnad. lättnad är världens bästa grej. visste ni det? lättnad är awesome och legen - wait for it - dary i ett! jag saknar det.
mensnart, snartsnartsnart. hoppas jag iaf.
och snart åker jag till london, och när jag åker till london, då ska jag lägga allt som inte finns i london på hyllan, då ska allt, förutom skolarbeten, ligga kvar i sverige. På riktigt den här gången. 16 nätter och 17 dagar utan någon skit som helst. utan något som får mig att tänka på jobbiga eller irriterande eller magklumpiga saker. såna dagar älskar jag.
och nu ska jag älska sömnen jag ska få. upp o hoppa imorgon vid 11, städa dags innan jobbet kanske.. vi kliver på saker till höger och vänster om oss här i lägenheten, plus nästan ingen ren disk kvar alls. halvmysigt sådär, och mitt rum ska vi inte ens tala om. men imorgon ska det mesta fixas. sen på söndag är den här skitbajshelgen slut, och då ska det bli awesome. då ska jag vara lycklig igen, och kommer inte behöva jobba hela jävla as tiden. tors-sön jobb varenda jävla dag, gör inget annat än jobbar. kul liv.

god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0