nu är jag fortfarande vaken, igen.

Fast nu har semestern börjat, och det är lite bra. eller väldigt bra faktiskt.
idag vart det skönt att komma hem, sambo hade råstädat hela lägenheten. Så det ser as fint ut här nu, and it's awesome. jag ska bara fixa disken och mitt rum imorgon så är våran lägenhet finfin.
Utöver det så träffade jag på min bror på bussen hem idag, det var lite random. Idioten sprang förbi mig med väskan rullandes och jag tänkte " vilken idiot, varför lyfter han inte väskan så går det kanske lite lättare? och varför springer idioten, han ser väl att bussen står kvar tills alla har kommit? " idioten visade sig vara min bror. när vi kom hem ägde jag honom på wii, vi boxades, spelades tennis och golf och jag ägde honom på allt. så går det när man är awesome som jag!

sen är det lite konstigt att jag är vaken, det gör typ ont att andas just nu. så utmattad och trött är jag. var duktig på jobbet idag igen, och det kom in ca 100 gäster under 20 minuter. tre bussar med pojkar! 64 big mac och co. skit nice!
Sen på kvällen frågade ett gäng grabbar mig om jag ville följa med dom också, tråkigt nog vart det en halvtimma kvar på min arbetsdag, dom sa att de kunde vänta. Men nä, jag fick avstå ikväll ;p
Nu vill jag bara att den här natten också ska vara slut, och att nästa vecka ska börja och att den ska flyga förbi. Att onsdag ska komma, och att sen fredag ska komma. Och jag vet att veckan kommer att gå riktigt fort.
Plugg, lägenhetsvisning?, Örebro, tvättning och packning sen åker jag. Sen åker jag bort i 16 nätter och 17 dagar.

sen för att komma till något mer förvirrande, varför i helvete ska saker vara konstiga för? varför ska man inte kunna äta pga psykisk påfrestning? varför kan man inte släppa taget ibland bara? varför kan man inte låta bli att ägna sina tankar åt helt fel saker. jag vill inget veta, men jag vill veta allt. det gör förbannat jävla as ont i mig, samtidigt som jag känner att det här kanske är bra, och det här kanske är rätt. men smärta är något jag helst vill undvika, smärta är bland det värsta som finns. och jag är tyvärr den som gör allt för o undvika den. Men frågan är, vad orsakar mig mest smärta? jag har ingen jävla aning.

nu ska jag försöka äta, inte gått så bra på den fronten idag. och sen ska jag röka min hundraelfte cigg för dagen. mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0