sova någon?

Imorgon får jag sova ut till tolv, äntligen. Och fan vad skönt det ska bli. Visst att klockan är 3 nu och att jag inte kommer sova förrän om typ en halvtimma, men ändå till klockan tolv. mördar den människa som ringer mig innan tolv. yes det gör jag.
idag gick de bra på jobbet, vi var läskigt många och jag ttryckte i mig sjukt mycket osthjärtan. Varför har friterad ost blivit en favorit hos mig? Blir beroende av skiten, mådde as illa men kunde inte sluta äta skiten, det gick inte att få stop på mig. 15 hjärtan idag bara. fet är jag dessutom. tänk hur det ser ut runt mina organ nu egentligen. stackars jävla kropp alltså.
men nu ska sexiga jag med knästrumpor som når upp till låren och bara linne och trosor på mig, gå och lägga mig. det är en jävla rolig syn, dom är randiga också. på bredden, ränderna alltså. med gult, och grönt och sen är dem svarta.. min moster har en konstig syn på kläder. fick dessa av henne. sköna är dem dock.

annars så är london det enda som finns i min skalle. måste skriva en lista på vad jag behöver packa ner, och vad jag vill göra där, och vad jag ska köpa mig där, det viktigaste dvs. och sen är de bara londonlondonlondonlondonlondon som finns i min hjärnahjärnahjärna. och jag är jobbig. och jag tänker på jobbiga saker just nu, och jag saknar folk. ibland önskar man bara att vissa människor kunde finnas i ens liv. att man kunde lyfta på luren och ringa dom, och höra dom skratta, prata och bara säga ovärda saker till dom, att dom bara fanns i ens vardag och inte gjorde mycket mer, att man helt enkelt kunde ta dem för givet, utan att egentligen ta dem för givet. visserligen pratar inte jag så mycket om dem, utan mer om en. och nu blir allt det här väldigt förvirrat igen, och ingen förutom jag förstår. men det räcker för mig, det duger för att jag ska förstå saknaden och känslan av tomheten. undra om den någonsin kommer gå över?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0