tråååkigt,

okej, fastän jag ser att någon har läst min blogg idag, så är det ingen jävel som vill skriva vem den är. DET gör mig ännu mer frustrerad och nyfiken. då innebär det att någon hemlisläser min blogg, och vem fan är det? m du behöver inte säga att du läser den, för det är jag helt medveten om! tönt.
Annars är det inget annat som är tråkigt. Har faktiskt haft en jätte bra dag. Eller började halvdant, ville inte gå upp när jag vaknade, väl i skolan kändes det både värt och ovärt.
Men sen spenderade jag 4 timmar på ett fik pratandes om allt mellan himmel och jord, och åt jävligt god paj och sen kycklingtoast.. varför äta efterrätten först? sånt är bra tycker jag. då vet man med säkerhet att man kommer att äta upp det söta och även det godaste, och sen om man får i sig det som då ska föreställa mat är lite sak samma - man har faktiskt redan fått i sig det goda då. Bra slutsats.
Sen har jag även fått blommor, eller blomma, eller ros. Det var sött. Svår situation att hantera bara. Vad gör man då? De flesta, antar jag, tackar och ler gulligt och blir glada. Min automatiska reaktion är alltid " nej nej nej! fan. eh, jag vet inte hur jag ska agera i en sån här situation? jätte söt men fan, hur fan ska jag reagera? tack! men fan.. " men det var länge sen jag fick något i blomform, så jag fick känna mig som en tjej idag. Nej M, rosor måste inte vara det enda som kännetecknar att man är tjej, svärd går också bra, men normen är mer åt roshållet förstår du.
Och nu ligger jag i min soffa och fryser om fötterna, tror det beror på att strumpbyxorna känns blöta, men jag är för lat för o ta av mig. Starkt jobbat! Jag funderar på om jag ska börja städa lite redan nu inne på mitt rum, eller om jag ska städa ALLTING imorgon. Det innebär då att jag har ungefär 5 timmars städning imorgon. Och det är aldrig mysigt. Blir nog lite klädesvikning ikväll ändå. Om jag inte fastnar här med chips o cola, MEN bättre om jag viker och sen fastnar med chips o cola. Belöning is the best!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0