wosh,

Nu sitter jag här och borde definitivt sova just nu, med tanke på att jag knappt sov något natten innan så borde jag väl vara superduper trött och typ dö nu? Men ne ne, jag sitter här, lite halv trött men inte tillräckligt trött. Tillräckligt pigg för att orka skriva här.
Idag eller ikväll mår jag betydligt mycket bättre än igår, igår låg jag vaken hela natten och drömde konstiga drömmar om min kära sambo, och läskigt nog drömde hon konstiga drömmar om mig med. 
Bortsett från det ser jag lite fram emot min vecka här, ska försöka träffa johan på fredag kanske. När jag är lite friskare, och kanske elma också - annars får jag träffa henne i öret när jag stannar förbi på vägen hem. och förhoppningvis träffa Marie på måndag, ska kanske även till optikern på måndag. Så får vi se om jag behöver glasögon eller icke.
Men mest kanske jag längtar lite till resan hemåt. haha , jag är sån tönt.

Boring, hur kan det här vara kul o läsa? jag blir typ uttråkad av o skriva det. ska nog sluta nu, men jag är för uttråkad för o sluta. vad mer kan jag babbla på om? jag har faktiskt ingen jävla aning. imorgon ska jag nog försöka ringa läkare. det kan vara en bra grej o göra.
juste ja, det värsta med att vara sjuk är att allt jag äter smakar papper. JAG BEHÖVER HA SMAK PÅ MIN MAT. det här suger bigtime. hur kul är det att äta? "mmmhh, det här smakar... papper" fan också. jag åt kycklingbaguette idag som bara smakade konstigt pga den kostiga konsistensen, jag älskar kycklingbaguetter från elake annars. och nu, inget? Och vad gäller colaväg har jag druckit en colaburk idag. EN colaburk!? Det smakar också papper. Fan också. Har inte rökt på hela dagen. vem vet, den här sjukdomen kanske får mig o sluta, men sen kommer väl melesch få mig att börja igen ;-)

Nu ska jag försöka sova. Eller titta på porr på tv1000. Det kan också vara kul.
God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0