melisa vill dö,

okej nu har jag avklarat den här hemska men ack så underbara helgen. sovit i genomsnitt kanske 5 timmar per dag i 10 dagar nu och är väldigt redo för att ge upp precis allt bara för att få sova i två dagar. men det går inte, min ruggigt osmarta chef fortsätter fortfarande sätta upp mig på sena tider på söndagar fastän jag egentligen inte kan komma hem kl 1 när jag ska till skolan dagen efter. jag är ingen bra student som festar på vardagar och sedan går till skolan, jag är den där extremt lama studenten som väljer att sova så länge hon kan bara för att inte vilja dö dagen efter när man ska spendera alldeles för lång tid på en föreläsning.
ikväll har jag haft så ont i mina ben att det vänstra har vibrerat med jämna mellanrum, väldigt frustrerande då jag ständigt trodde att jag fått sms eller något. sjuk känsla det där iaf, typ som små bubblor bubblar i benet.
det värsta med allt det här är att de kommande tre dagarna kommer genomsnits sömnen inte bli bättre, reflektioner, grupprapporter samt uppsats ska skrivas, och det ska läsas en hel del. och hur fan ska man hinna med det och massa sömn? funkar liksom inte.  sen på torsdag då kanske jag får sovmorgon, och den ska fanimej bli bra.
well, hur som haver, nu ska jag antingen värma min kanelbulle eller däcka. jag tror däcka är alternativ nr ett , orkar inte röra på mig mer än nödvändigt ( vända på mig i sängen )
annars så ska nog allt gå fin fint, jag är ju framför allt superwomen, om ni inte visste det så vet ni det nu.

men nu - god natt och gå och dö. de två kommande månaderna blir fan en prövning, tom för mig. men det är alltid kul med utmaningar.


Kommentarer
Postat av: Melesch

Är du "Superwomen"?!? Var är dom andra personligheterna? :P ...er... "Superwoman"... my ass. :D

2009-10-26 @ 07:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0