woho!

pratade nyss med elma, ska packa ner lite kläder (klänningar) nu och sen dra o lägga mig. vi kom fram till att vi inte träffats sen dino merlin i MAJ månad. fan vad läskigt. men det har varit mycket, och då får man acceptera det. men är vi sämre vänner för det? nej - väldigt långt ifrån. och imorgon ska vi bevisa det, jag och min älskade elma.
dagen idag har varit jätte bra, umgicks med m , fick mig en ny tröja - tack m, och så bjöd hon på mat och cigg. då vart jag glad, sen somnade jag lite i deras bäddsoffa medan vi kolla på himym, vilket är awesome! därefter åkte jag hem till mikael med en pizza i handen, som jag åt upp all by  myself. awesome. fan vad mycket mat det var.
och nu sitter jag här i soffan och fryser om fötterna, balkongen är öppen och därav kylan mot fötterna.
har suttit och pratat om diverse olika bra saker med karina hela kvällen, vilket var sjukt bra. älskar o prata om sånt här med människor man älskar.
och nu säger jag god natt, ska stänga ute mig från omvärlden under helgen, vilket ska bli awesome också. bara ha kontakt med människorna som är runt omkring mig i helgen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej meli, sta ima? Jag tycker jag ska få göra en fin header till dig :) haj cujemo se. pusaaa.

2009-10-24 @ 14:22:15
URL: http://belliss.blogg.se/
Postat av: melisa

heej :) ma nema nista evo tänkte blogga i onda spavanje, kod tebe?

joo, al ja volim min bild jag har tagit den själv:( :p haha

2009-10-25 @ 01:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0