fattar noll.

det gick ju bra att komma upp i tid idag, drömde om hamburgare och kyckling imorses så kom till skolan när lektionen var slut. det viktiga var att jag åmtinstone var där och fixade det viktigaste som behövdes göra utöver lektion.
sen vart det till väsby, möta upp mikael och skulle egentligen hem direkt efteråt men följde med o skulle käka hos han. Slutade med att melisa mästerkocken bjöd familjen jansson på spaghetti och köttfärssås! bra jobbat sades det.
Seeeen skulle jag vila lite där , och vaknade upp efter ett bra tag. starkt jobbat med tanke på att jag skulle plugga idag!
Och nu sitter jag här, fruktansvärt ensam och funderar på om jag ska fixa en sats till vattenpipan eller inte. Eller om jag ska sätta på teven eller inte bara för att slippa sitta här när det är läskigt tyst?
vet inte riktigt vad jag ska göra.. förutom att jag ska somna före kl 5 idag! skulle vara bra o göra det.
med tanke på att det är lång dag imorgon i skolan också. föreläsning och seminarie. faast imorgon ska vi fixa inför londonresan också. det kommer nog vara bland de bästa två veckorna i mitt liv. ska shoppa, festa och vara sesam open så mycket som jag bara orkar med.
det ska bli bra två veckor. bland de bästa i mitt liv. nu är min dator fett skum. finns en bild till höger på mig och j och hans bror. som jag inte riktigt vet varför den kom dit? frågan är hur man byter bort den mot en annan bild?

skit samma. oviktiga saker är oviktiga saker. nu ska jag pissa och försöka öppna filen mullva skicka.  om inte. så blir det god natt. om jag icke lyckas övertala en liten nisse att ge mig sällskap så jag slipper känna mig ensaaaaaaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0