glädje, tårar, sorg, lycka

och allt det där i en salig blandning. kvällen har bestått av tusentals starka känslor. jag har gråtit och blivit tröstad av världens sötaste hund som torkade bort tårarna bättre än någon annan människa på jorden, och nyss fick jag en stor klump i magen som utstrålar inget mer än lycka. fast lite klantighets känslor över mig också. har fått svar från en av mina skolor i london, och insåg att klockan är lite för mycket för tillfället för att jag ska kunna svara, men skickar iväg mitt mejl imorgon så fort jag bara kan. och sen ska jag hålla tummarna. för om det funkar med den här skolan, så blir jag överlycklig. då har jag mitt på det klara.

du skulle kunna ge mig allt jag vill ha, men det är inget jag vill ha nu. tid min vän. det är det enda som räknas idag. tid är allt man behöver för att överleva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0